اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

قیمت‌ها از ۱۱ میلیون درهم آغاز می‌شود، فروش زمین‌های پروژه اکسپو سیتی آغاز شد

اکسپو سیتی دبی اعلام کرد که فروش زمین‌های پروژه مسکونی «اکسپو ولی» آغاز شده است. این زمین‌ها به صورت مالکیت آزاد (فری‌هولد) عرضه می‌شوند و اماراتی‌ها، expatriates و سرمایه‌گذاران بین‌المللی غیر مقیم می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

با «زمین‌های اکسپو ولی»، خریداران بالقوه می‌توانند زمین‌هایی به مساحت ۷,۵۰۰ تا ۱۲,۵۰۰ فوت مربع خریداری کنند و «با انعطاف‌پذیری برای ترکیب مساحت‌ها طبق نیازهای خود».

احمد ال خطیب، مدیر ارشد توسعه و تحویل اکسپو سیتی دبی، گفت: «قیمت‌ها از ۱۱ میلیون درهم آغاز می‌شود و بسته به موقعیت، اندازه زمین و ارتفاع متفاوت است. پیش‌بینی می‌شود که دوره تحویل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵ باشد.»

اکسپو ولی که در اوایل سال ۲۰۲۶ میزبان نخستین ساکنان خود خواهد بود، شامل ۵۳۲ ویلا، خانه‌های شهری و املاک نیمه‌مستقل است.

زمانی که از ال خطیب پرسیده شد که سرمایه‌گذاران چگونه می‌توانند زمین بخرند، او گفت: «اکسپو سیتی دبی تمام فرآیند را مدیریت و راهنمایی می‌کند تا تجربه‌ای بی‌دردسر برای خریدار فراهم شود، با پیروی از رویه‌های استاندارد خرید پیش‌فروش. چه برای خریداران فردی و چه شرکتی، مدارک مورد نیاز ارائه می‌شود؛ سپرده و هزینه‌های اداره زمین دبی (DLD) پرداخت می‌شود و ثبت‌نام بلافاصله انجام می‌شود. این مرحله با صدور و ثبت قرارداد فروش و خرید با DLD دنبال می‌شود.»

پس از پایان فروش، توسعه‌دهنده خریداران و مشاورانشان را در مورد قوانین و مقررات طراحی و ساخت راهنمایی خواهد کرد. سپس خریداران مشاوران و پیمانکاران خود را انتخاب می‌کنند.

این پروژه که در داخل اکسپو سیتی دبی واقع شده، شامل یک مجتمع مسکونی با یک ذخیره‌گاه طبیعی، دریاچه و وادی خواهد بود.

به گفته بروشور «زمین‌های اکسپو ولی»، خریداران بالقوه «فضا، حریم خصوصی و آزادی معماری» را برای «طراحی خانه‌ای که با محیط اطرافش هماهنگ باشد» دریافت خواهند کرد.

آن‌ها همچنین انعطاف‌پذیری برای طراحی ساختمان‌هایی با دو طبقه بالای هم (G+2) و مساحت کل تا ۱۰,۶۵۶ فوت مربع خواهند داشت. تمام زمین‌های موجود به صورت ردیف‌های تک هستند و «اکثر آن‌ها به طور مستقیم به وادی نگاه می‌کنند». خریداران همچنین گزینه ادغام زمین‌ها را دارند.

توسعه‌دهنده همچنین چهار قرارداد جدید – سه مورد با شرکت‌های مستقر در امارات – برای توسعه پروژه مسکونی اعطا کرده است.

این پروژه مسکونی در محل میراث اکسپو ۲۰۲۰ دبی در حال احداث است و گفته می‌شود که سبزترین جامعه امارات است؛ ۶۰ درصد از این محله شامل مناطق سبز خواهد بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا